Föresten

Vet att jag varit väldigt dålig att lägga in bilder och så ..
På hela grejjen med att blogga egentligen ..
Men de beror på att jag inte haft så mycket tid och ork ..
sen så har jag och thea såklart haft fullt upp med flytten.
Men de kommer nya bilder på oss. :)
Kan även lägga in lite bilder på hur de ser ut i lägenheten om de önskas?

Tycker de känns så ovan och ensamt i lägenheten ..
Så jag har sovit hemma hos min kära familj nu i två nätter :) skööönt!

Längtar faktiskt redan hem ;o kanske för de är ovant?

Men de ska nog bli bra till sist! :)


Ni kan iallafall få en " gammal " bild på mitt lilla charmtroll! <3



Tihi :') där var hon då inte stor, en hel dag gammal!
Mosterlinn som håller i henne på bb.
Linn har jätte små händer, å ändå så ser hennes tumme jätte stort ut där ;p
Tiden bara rinner iväg .. tänk att snart är min thea 8 mån ;o
För ungefär 8 månader så låg jag precis på samma ställe i soffan som jag ligger nu och hade värkar.
Och 13 timmar senare föddes min lilla theatildetindra! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0