Less ... hjääälp!

Blir för mycket att bo hemma nu fortfarande tycker jag ..
Vill hitta nånting eget tillsammans med Thea.
De är jätte snällt av mamma och så att vi får bo här hemma å så.
Men känner verkligen att man går varandra på nerverna , får aldrig vara för sig själv heller. :/
Jag har aldrig varit riktigt ensam tillsammans med thea. hmm ...
Ska försöka ta tag i de här nu .
Men de är så svårt för mig med bostadsbidrag och så , eftersom jag inte får stå på en lägenhet eftersom jag är under 18 .. :s
hur ska man då göra om man vill hitta en lägenhet och ändå få bostaadsbidrag?
Behöver verkligen hjääälp ?!?!
soc vill jag helst av allt INTE gå på ..
Ska funka bra utan.
Men står bara inte ut att bo hemma ett år till ..
Å helst inte när man bor enda här ute ..
Kan inte bara gå och träffa vem som helst när som helst, måste alltid planera massa med skjuts och så eftersom busshållsplatsen är 4 km härifrån ;s
Packa vagn i bil varje gång å så .. 
Nää tkr de bara är för mkt, vad ska jag göra!!




Tur du lyser om min dag Thea. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0