Liza som gravid ♥


Gravid nån gång runt v:10

Ultraljudsbild från vecka 12.

Magen runt v:16

Tröjan och smycken jag köpte runt v:15

Ultraljuds bilderna v:18
(hon pekar med ett finger på den bilden)





Magen runt v: 23

De första kläderna jag handlade till bebisen direkt efter ultraljudet.
Var för de mesta hela tiden sten säker på att de skulle vara en kille ;)

runt vecka 37

haha, skrattar alltid lika mycket åt denna bild, sur och gravid.
Kan säga att där var jag rätt så less på att vara gravid. :p

sista magbilden innan thea kom, inne på förlossningen.

När värkarna knappt börjat.

Badet var ingen höjdare för  mig. :p

Ute på mammas mage med  tummen rakt i mun. :) SÖTNOSEN!

Första bilden när thea är påklädd på BB.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men fy tusan vilken fin mage du hade :) Verkligen!!

Jätte liten också ju. :)

2010-10-11 @ 17:31:29
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Liza

hah, tack carro. :)

Ne jag tyckte inte heller att den var nå stor. :o

trodde de skulle bli en jätte liten bebis. :D hah

2010-10-11 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0