Nej usch nej!

Stryker ett stort sträck över de jag skrev igår med skolan!
Hur tänkte jag egentligen över en dag ? ;s
Jag tänker då verkligen inte börja i skolan i år!
Var och gjorde prov idag, och märkte verkligen hur svårt de är att vara utan min Thea.
Tänkte på henne hela tiden.
Jag tänker VERKLIGEN vara hemma och MAMMALEDIG tillsammans med min underbara dotter tills nästa höst när jag börjar i skolan och hon börjar på dagis.

Tänker absolut inte vara utan min lilla älskling.
Skulle inte klara av att börja skolan nu.
Nää, hur kan man tänka för en stund?
De förstår jag inte, nu har jag ingen som helst tanke på att sätta mig i skolan i år.

Älskar min thea <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0