sååjaa!

Hejhej, varit jätte dålig på att uppdatera, men har helt enkelt inte suttit nå speciellt mycket vid datorn.
Menmen, nu är jag här å har kanske inte så jätte mycket att uppdatera om.
Men kan ju skriva lite om marknadshelgen iallafall. :)

Fredag:
Började med att jag gick tillsammans med Leon och thea, tittade runt lite men hittade ingenting speciellt.
Var så himla mycket folk så inte de roligaste att gå med fet barnvagn där, men annars så gick allt bra.
Åkte extreme två gånger med syrran, för Leon vela absolut inte åka den.
Träffade även kusin david, pratade lite med honom och så.
Roligt att träffa så mycket folk som man inte träffat på länge. =)
Det blev så kallt till kvällen så vid 22:30 åkte vi hem.

Lördag:
Mamma var barnvakt till Thea idag, medans jag och leon träffade lite folk och tillbringade kvällen tillsammans med dom och några cider, blev en rätt så lyckad kväll, men jag saknar min thea såklart!
Lite senare var vi ner på marknaden, träffade bland annat sophie stackarn som såg helt utbränd ut som stått å snurrat på chokladhjulet i flera flera timmar.
Efter tag gick jag och leon vidare till station för att vänta på bussen som skulle anlända 2 timmar senare, men till slut så ringde mamma och sa att hon kunna hämta oss, så då åkte vi hem med dom.

Söndag:
Idag åkte vi alla in tillsammans och tittade runt dom sista timmarna innan dom stängde, åkte även extreme en gång till med mette. Hittade också en gullig tröja till thea som de stod jag älskar mina kusiner på, jätte söt! :))
Hittade även en liten prydnadsugga till mamma, bara för att hon älskar ugglor.
Sen blev det inte så mycket mera, åkte hem efter en nöjd helg på marknaden. :)

Tack till alla som varit med =))



Kommentarer
Postat av: Din Älskling's Leon

Vi får ta och göra om det någon dag tycker jag :) puss

2010-09-18 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0