Skola

Ringde till skolan idag och bestämde tid att göra prov i matematik nationella.
Fick tid imorgon kl: 09.00.
Sen sa han även han kunna kolla imorgon om det fanns någon plats kvar på omvårdnadsprogrammet.
Isåfall om de finns, så får jag hoppa in på den linjen och börja i skolan de här året iställer för nästa. :)
Pratade med mamma om allt också, och hon är då världens bästa mamma som sa att hon kunna ha thea på dagarna när jag går i skolan.

Jag har då världens underbaraste mamma, älskar henne så ! <3

Blir nog att man får inskaffa sig en moped eller så också.
För har ju iallafall 4 km till närmaste busshållsplats.
Och vill inte att mamma ska behöva skjutsa och hämta mig varje dag.

Så blir nog att titta efter en billig sån också.
Har ju körkort till de, men aldrig använt de.

Aja, nu blir de att plugga lite på matematiken tills imorgon och sen HOPPAS jag att jag kan komma in på op och att de finns en plats ledig!
Längtar faktiskt till skolan.

Kommer kännas konstigt att vara utan thea, men hon har en sån super snäll mormor som ställer upp på henne.

BÖRJAR NÄSTA HÖST! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0